مصاحبه آرشیو خبر ها
درخواست دشوار ساری از میرالم پیانیچ

درخواست دشوار ساری از میرالم پیانیچ

 

 

مائوریتسیو ساری در جریان یكی از تمرینات تیم خطاب به هافبك 29 ساله یووه، از او خواسته كه باید آنقدر از لحاظ بدنی و ذهنی آماده شود كه بتواند در طول 90 دقیقه 150 بار توپ به پایش بخورد و بتواند در هر لحظه به مثابه موتور محركه تیم، بهترین بازیكن در فواصل دور یا نزدیك پیدا كرده و توپ را به او برساند. همین موضوع باعث شده تا لوكا بیانكین خبرنگار Gazzetta در گفتگو با میرالم پیانیچ در سنگاپور، از هافبك بوسنیایی یووه در مورد نقش و جایگاهش در سیستم سرمربی جدید یوونتوس، سؤال كند.

 

پیانیچ به عنوان یك هافبك مركزی در سیستم 3‐3‐4 چه جایگاهی خواهد داشت؟

 

نقشی تأثیرگذار! در سیستم مدنظر ساری، نقش من به عنوان هافبك وسط بسیار مهم خواهد بود. من به شدت این نقش را دوست دارم و نمی‌توانم برای بازی تحت این سیستم بیشتر از این صبر كنم.

 

یعنی برای رد و بدل كردن پاس و لمس بیش از 150 توپ در هر بازی آماده‌ای؟

 

150 كه یك عدد ایده‌آل است؛ اما قطعاً برای رسیدن به چنین عددی تلاش فراوانی خواهم كرد. راستش دست یافتن به عدد 150 یا 120 چندان اهمیت ندارد، مهم انجام یك بازی خوب و بازی‌سازی برای سایر هم‌تیمی‌هاست وگرنه به هر حال در جریان بازی توپ را به دفعات متعدد لمس خواهیم كرد. چیزی كه فعلاً برای من هیجان‌انگیز است انتظار برای شروع بازی‌ها است.

 

برخي از رسانه‌هاي شايعه كرده بودند كه ممكن است در تابستان از يووه جدا شوي. 

 

من با اين تيم روزهاي بسيار شيرين و پر خاطره‌اي را گذرانده‌ام. از بودن در تورين بسيار راضي هستم و هرگز به ترك يوونتوس فكر نكرده‌ام. در كنار بازيكنان فوق‌العاده‌اي هستم و دوست دارم به كمك آنها به هدف‌هايمان دست يابيم. روياي من در يووه قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا است. نه‌تنها سال ديگر بلكه دوست دارم تا سالهاي سال در يوونتوس بمانم.

 

پس اين هم يك شايعه مثل تمام شايعات ديگر بوده است.

 

دقيقاً. من دورادور از شايعات با خبرم. واقعاً گاهي اوقات خنده‌دار و مضحك هستند. من با الگري رابطه بسيار خوبي داشتم؛ يادم هست حتي مدتي شايعه شده بود من با او اختلاف دارم؛ وقتي اين ادعا را شنيدم از شدت عصبانيت خنده‌ام گرفته بود.

 

گفتنی است بهترین میانگین لمس توپ در رقابت‌های سری A به مارسلو بروزویچ، هافبك كروات اینتر ناتزیوناله تعلق دارد كه با 105 اثرگذاری و لمس توپ در جریان یك بازی، ركورددار است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: